بانک مرکزی روز ۱۱ اسفند سال ۹۷ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برنامه ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه تدوین شده و بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان.

بانك

مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در این بانک دولتی ادغام خواهند شد، حالا مدیرعامل بانک سپه اعلام کرده؛ تا پایان امسال، تابلوهای ۵ بانک نظامی مشمول ادغام یکسان می‌شود.

«محمدکاظم چقازردی» دیروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت ادغام بانکهای نظامی در بانک سپه، توضیح داد: روند ادغام بانک‌ها طبق مسیر تعیین شده پیش می‌رود و در حال حاضر مراحل اصلی ادغام را پشت سر گذاشته‌ایم.

مدیرعامل بانک سپه افزود: از طرف بانک سپه یک نماینده در هیات مدیره بانک‌های مشمول ادغام، تعیین شده تا همه اقدامات آن بانک‌ها در فرایند ادغام رصد شود. او تاکید کرد: حضور این نماینده‌ها در هیات مدیره بانک ها باعث می‌شود تا ابزارها و توانمندی های آن بانک‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و استفاده شود.

چقازردی با اشاره به جزئیات روند ادغام گفت: بانک سپه دارای یک هزار و ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور است که با ادغام بانک‌های یاد شده، تعداد شعب آن به ۴ هزار و ۵۰۰ شعبه افزایش خواهد یافت. وی ادامه داد: همچنین شمار کارکنان بانک سپه نیز از ۱۵ هزار و به ۴۳ هزار نفر افزایش می یابد.

کد خبر 450613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha